CVIČENÍ PÁNEVNÍHO DNA

metoda 3x3 - termíny kurzů

I O SVOJI KYTKU LÁSKYPLNĚ PĚČUJEŠ. ALE PEČUJEŠ STĚJNĚ I O SEBE?

Kurzy vede certifikovaná lektorka

Milé ženy, pokud cítíte, že je pro vás důležité porozumět svému tělu, toužíte poznat tolik důležitou oblast svého ženství - pánevní dno, potom jste srdečně vítané na kurzu Cvičení pánevního dna. 

Absolvování kurzu doporučuji úplně každé ženě.
Věková hranice je neomezená (pouze 18+)

Tento kurz je velmi vhodný i pro absolventky kurzu Hormonální jógy jako dokonalé doplnění.

Odstraňuje problémy s menstruací, napomáhá přirozenému otěhotnění, harmonizuje hormonální systém ženy, předchází a napravuje inkontinenci. Dodává ženské sebevědomí,
radost, vitalitu a vášeň...

Obsah kurzu:

Vysvětlíme si 

- proč je důležité mít pánevní dno zdravé

- jak cvičit přes 3 vrstvy, jak dýchat,

- jak zapojovat pánevní dno při pohybu a v běžném životě,

- jak předcházet nebo řešit inkontinenci

TERMÍNY KURZŮ

- 2020 -


• LISTOPAD

↑ obsazená místa 12 z 12 

KURZ JE PLNĚ OBSAZEN. MŮŽETE SE PŘIHLÁSIT JAKO NÁHRADNICE. 


↑ obsazená místa 7 z 12 


Prohlédni si další kurzy

KDYŽ NEJSI ŠŤASTNÁ TY,
JAK MAJÍ BÝT ŠŤASTNÍ LIDÉ KOLEM TEBE?

- DÁRKOVÝ POUKAZ zaručeně potěší každou ženu -

Již proběhlé kurzy

JÓGOVÁ PRAVIDLA

PROSÍM, DODRŽUJTE TATO OBVYKLÁ JÓGOVÁ PRAVIDLA:

  1. Na lekci přicházejte včas, asi o 10 minut před začátkem. Pozdní příchod ruší ostatní
  2. Je příjemnější cvičit s prázdným žaludkem, po menším jídle spoň 1,5hod
  3. Během lekce se nejí. Není vhodné, kdo kouří, kouřit před lekcí
  4. Jestli máte nějaké zdravotní problémy, omezení nebo jste po operaci, informujte mě ještě před lekcí předem
  5. Pokud máte jakékoliv pochybnosti, jestli je pro vás jógové cviční vhodné, zkonzultujte svůj zdravotní stav se svým lékaře
  6. Předchozí zkušenoti s jógou nejsou nutné, vítáme i úplné začátečníky
  7. Před lekcí si prosím vypněte zvuk svého telefonu

CO SI VZÍT S SEBOU

  • Cvičíme v pohodlném oblečení, ve kterém se cítíme příjemně, a které nás neomezuje v pohybu

  • Cvičíme naboso nebo v ponožkách

  • Je lépe mít i mikinu na závěrečnou relaxaci (nebo deku)

  • Cvičební podložku si můžete nosit vlastní nebo je k zapůjčení ve studiu

  • Ručník nebo deku, pokud potřebujete vypodložit hlavu v leže

  • Při lekci se nepije, ale budeme pracovat s dechovými technikami, je vhodné pouze po locích zvlažovat vodou (vodu v nerozbitné láhvi)

- Na všechny kurzy vám může přispět vaše
ZDRAVOTNÍ POJIŠŤOVNA
nebo ZAMĚSTNAVATEL z fondu FKSP -