BEDERNÍ SVALY PSOAS

termíny kurzů a přihláška

Cyklus seminářů

BEDERNÍ SVALY Psoas

Na kurzech Bederních svalů Psoas se naučíte velmi jemné nemanipulující techniky. Skrze dech, sílu vibrace zvuku a malé fluidní pohyby (připomínají meditativní pohyby). Je to spíše hraní si a zkoumání, prožívání, pozorování procesů v těle, objevování moudrosti těla a možnosti sebe uzdravování. 

Budeme pracovat velice jemně na základě principů tekutinového těla. Naše tělo obsahuje veliké množství vody a voda hraje stěžejní roli v našem organismu. Přes vnitřní vodu můžeme jít hluboko do sebe a rozvíjet zdraví, vnitřní klid a harmonii.

Naše tělo ví, co potřebuje. Naše tělo je příběh. Společně budeme poznávat hluboký potenciál našeho těla. Psoas je propojen s limbickým systémem. Proto benefity nepocítíme pouze na úrovni těla, ale i mysli, emocí a ducha. Práce s tekutinovým tělem otevírá i hluboká témata a bloky, které se tímto cvičením rozpouštějí. Otevírají se ale pouze ty, na které máte zrovna v danou chvíli potenciál je zvládnout.

Koncept tekutinového těla je založen na velice jednoduchých technikách a nabízí nám možnost pečovat o své zdraví každý den. Kdykoliv, kdekoliv, za jakýchkoliv okolností, do nejvyššího věku, v jakémkoliv zdravotním stavu i třeba po úrazu. A to v té největší hloubce, jemnosti a sebelásce. Učit se důvěřovat svému tělu je jeden ze stěžejních principů.

Bolí vás záda nebo máte hlubší obtíže?
 

Bederní svaly Psoas
• Jsou nejhlubším svalem v těle a jediným svalem,
který propojuje horní část trupu s  dolními končetinami

• Velmi citlivě reaguje na stres, emoce, napětí,
životní traumata, sedavý způsob života

• Často bývá stažený už od narození

• Příjemný průběh porodu se neobejde bez uvolněného Psoatu

• Sportovci mívají často velmi stažený Psoas

• Se staženým a vysušeným psoatem může souviset
neuvěřitelně mnoho obtíží


Co vás na kurzu čeká?

• Noření se do hloubek svého těla a poznávání

• Sebe-učení a sebe- léčení celého organismu

• Opečovávání a vyživování své těla, léčení svých emocí, psychiky

• Témata: posílení středu, uvolňování bránice, opečovávání ledvin,
páteře, kyčlí, kloubů, nervové soustavy, ženská témata, sexualita...

• Hluboká relaxace a uvolnění

"Uzdravení nachází člověk sám v sobě"

- Na všechny kurzy vám může přispět vaše ZDRAVOTNÍ POJIŠŤOVNA nebo ZAMĚSTNAVATEL z fondu FKSP -

TERMÍNY KURZŮ

Prohlédni si další kurzy

KDYŽ NEJSI ŠŤASTNÁ TY,
JAK MAJÍ BÝT ŠŤASTNÍ LIDÉ KOLEM TEBE?

- DÁRKOVÝ POUKAZ zaručeně potěší každou ženu -

JÓGOVÁ PRAVIDLA

PROSÍM, DODRŽUJTE TATO OBVYKLÁ JÓGOVÁ PRAVIDLA:

  1. Na lekci přicházejte včas, asi o 10 minut před začátkem. Pozdní příchod ruší ostatní
  2. Je příjemnější cvičit s prázdným žaludkem, po menším jídle alespoň 1,5hod
  3. Během lekce se nejí. Není vhodné, kdo kouří, kouřit před lekcí
  4. Jestli máte nějaké zdravotní problémy, omezení nebo jste po operaci, informujte mě ještě před lekcí předem
  5. Pokud máte jakékoliv pochybnosti, jestli je pro vás jógové cviční vhodné, zkonzultujte svůj zdravotní stav se svým lékaře
  6. Předchozí zkušenosti s jógou nejsou nutné, vítáme i úplné začátečníky
  7. Před lekcí si prosím vypněte zvuk svého telefonu

CO SI VZÍT S SEBOU

  • Cvičíme v pohodlném oblečení, ve kterém se cítíme příjemně, a které nás neomezuje v pohybu

  • Cvičíme naboso nebo v ponožkách

  • Je lépe mít i mikinu na závěrečnou relaxaci (nebo deku)

  • Cvičební podložku si můžete nosit vlastní nebo je k zapůjčení ve studiu

  • Ručník nebo deku, pokud potřebujete vypodložit hlavu v leže

  • Při lekci se nepije, ale budeme pracovat s dechovými technikami, je vhodné pouze po locích zvlažovat vodou (vodu v nerozbitné láhvi)

- Na všechny kurzy vám může přispět
vaše ZDRAVOTNÍ POJIŠŤOVNA
nebo ZAMĚSTNAVATEL z fondu FKSP -